Sunday, November 8, 2009

rindu zaman muda(hahaha)

Pada aku kenangan bukan mudah nak dilupakan.....kenangan tu sesuatu yang indah walaupun kenangan yg buruk...semuanya takkan berulang kembali...hidup aku penuh dengan kenangan yang indah...semuanya indah....kawan-kawan? ye...diorang la yang banyak bagi kekuatan dalam hidup aku selain family aku...aku pernah jatuh satu masa dulu..tapi tak sempat tersungkur...kawan-kawanlah bagi aku kekuatan....mereka la juga semangat aku...seumur hidup aku, x pernah aku sambut bezday dgn gelak tawa mcm ni...mase umur aku 23 thn...aku dicampakkan air oleh budak2 ni tepat kul 12 iaitu bersamaan 2 mei 2008....terharu sebenarnya aku mase tu wlw pun aku sebenarnya sedih....sedih sbb org yg aku tunggu x wish pd aku...sangat2 sedih...tp nasib baik ada kwn2...tp yg paling buat aku sangat terharu bila pensyarah aku(dah mcm kakak aku sendiri) datang mlm tu celebrate bezday aku...dia pon same dengan budak2 ni...g beli air byk-2 ingatkan utk minum sambil mkn buger...tp simbah kat aku...(ceh..siot btl..hahaha)..mase tu aku part 5.....tp rindu sgt2 waktu tu...aku ssh la nk lupe kn sesuatu perkara tu...even ape org ckp kt aku ke msg aku ke...aku mesti ingat wlwpun aku xnk ingat....tp dlu aku pon sebenarnya pelupe jg...tp kena basuh dengan seseorang yg hilang..hahaha.nk ikutkan byk je memory aku nk citer...tp lain kali aku sambung...erkkk

No comments:

Post a Comment