Sunday, November 8, 2009

dulu aku ada kawan......

Dulu aku ada kawan....kawan yg sangat baik dengan aku...kawan yg sangat memahami aku...kawan yg aku tak akan lupe sampai bila-bila....tp i2 semua dulu...orang selalu cakap kawan sampai mati...tp aku x rasekan macam tu...kawan aku diamkan diri tanpa sebab...sampai sekarang aku tak tahu apa sebab dia jd macam tu...walaupun kami berbeza umur..tp kami rapat ibarat adik beradik dan kawan baik...segala masalah kami kongsi bersama...tp aku pon tak tau...benarla apa yg org ckp manusia akan berubah...walaupun dia dah tak kawan dengan aku lagi...aku tak pernah benci dia...dan aku sangat berterima kasih kepada dia sbb pernah jadi kawan baik aku n kakak aku dulu...kalo tak ada dia dulu mesti aku bukan aku yg sekarang....dia byk bagi aku dorongan...tapi nak buat mcm ne..dah xda jodoh nk berkawan lame..hmm...pelik...tp benar...bukan aku x pernah contact dia tp dia tak angkat call...x jwb msg...aku pon xtau keadaan dia mcm ner...da org xnk kawan dengan kiter...kite wat bodo sudah...hahaha...tp sedih la...aku teringin nak dia datang mase aku konvo...tp dia xda....aku teringin nak jumpe dia ucapkan terima kasih...tp....dah xjumpe dah...walau ape pon...aku sangat menghargai dia....thanks 4 everything..aku sangat beruntung ada kawan macam dia walaupun 6 tahun sajer....

No comments:

Post a Comment