Saturday, November 14, 2009

hati aku hiba...

Tiba-tiba hati aku hiba sangat-sangat.....td aku jumpe dengan classmate aku dulu...walaupun dia lelaki..tp kami rapat...sangat rapat...kami macam adik beradik..dia pernah buat aku gembira satu masa dulu...tp dia da x sambung degree....baru aku percaya apa yang kita ada sekarang belum tentu akan kekal sampai bile-bile...aku sedih sangat-sangat sebab terlalu rindukan kawan-kawan di uitm perak dulu....kalo orang lain mesti akan kata mengarut...tapi aku bukan macam orang lain...sbb aku sangat menghargai orang lain...bila aku dengar lagu semua tentang kita..lagi buat aku sedih...kalo nak ikutkan tahun lepas..tahun 2008...saat kami semua tamat belajar di uitm perak...bulan november ni la yang kami semua terpisah dan ada yang buat haluan masing-masing..pada aku...aku lah orang yang paling bahagia sebab aku ingat kenangan tu sampai aku mati...

1 comment: