Saturday, November 7, 2009

semua tentang kita


Dalam studio

Advisor yg paling sporting


aku buat wall desktop lagi sebab aku sangat menghargai diorang


Aku tahu hidup kita bukan selalu indah...tapi ini adalah pengalaman aku yang paling indah mase aku di uitm perak dulu....kenangan yang aku sangat hargai dan takkan aku lupakan sampai mati...di sana baru aku kenal erti sahabat yang sebenar...walaupun berbeza umur...aku sangat sayang kat diorang semua. dioranglah semangat aku...3 tahun sesuatu yang sangat singakat...tapi aku rase mcm semalam je bersama dengan diorang..aku tak mampu nak luahkan dengan kata-kata yang aku sangat bahagia dengan diorang semua...before this pon aku penah belajar di johor..tapi tak pernah aku rasakan hidup aku gembira macam tu...baru-baru ni aku ke perak g jumpe adik aku blajar sane...bila aku tgk kolej aku dulu...aku jadi rindu sangat2..maklumlah kami berkumpul reramai kat depan umah RS before ke kelas...sape lambat kami jerit dari bawah..hahaha....rindu nyer dan sedih la...sebab semua tu dah takkan berulang semula..

No comments:

Post a Comment